tengerumetanli.reismee.nl

Ziekenhuisspullen

Lieve mensen,

Wij willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor het geld wat we hebben gekregen van jullie! Zoals jullie al hebben kunnen zien hebben we veel kunnen kopen van het geld. Het zijn niet grote dingen, maar kleine belangrijke spullen die van GROOT belang zijn voor de mensen in het ziekenhuis. Wij hebben verschillende zalfjes, wondverband (absorberend verband, steriele gazen, vet gaas, verband enz.) handschoenen, bloeddrukmeter, temperatuurmeters ect. gekocht. Afgelopen week zijn we naar het ziekenhuis geweest en hebben het aan hun gegeven, ze waren er heel blij mee, ook namens hun bedankt!!!

Afgelopen week waren we de wonden aan het verzorgen van een vrouw, dit hebben we kunnen doen met behulp van de spullen die wij hebben gekocht. Deze vrouw heeft op haar benen, stuit en heupen erge decubitus wonden. Na een tijdje kwam de dokter kijken bij haar wonden, hij vertelde dat het steeds een stukje beter ging met haar! Hij vertelde ook eerlijk dat hij blij was dat we als vrijwilligers haar wonden verschoonde, want als wij dat niet gedaan hadden had zij het niet overleefd. Dat is best wel heftig om te horen, maar tegelijk merk je ook de waardering van de mensen. Doordat jullie geld hebben geven kunnen we haar de aankomende weken verzorgen, zodat haar wonden genezen!!!

Deze week zijn we van maandag tot donderdag naar het ziekenhuis gegaan. Vrijdag zouden we jurken gaan kijken, maar de nieuwe vrijwilligers voelde zich niet erg lekker en dus zijn ze naar het ziekenhuis gegaan om zich te laten checken. Het bleek dus dat ze eet vergiftiging hadden. Gelukkig hebben wij nergens last van. 'S middags zijn wij toch naar de stad gegaan om een jurk te kopen, want Ann is bijna jarig!!! Maar we konden niet echt een leuke jurk vinden dus nu is er 1 in de maak..... Deze krijgen jullie nog een keer te zien .

Liefs An en Lies

opa en oma de Wit

Wat fijn dat jullie het e.e.a. konden kopen voor het ziekenhuis en dat jullie hiermee gelijk aan het werk konden. Was er ook sudocreme bij? Het begint al weer op te schieten meiden, maar we kijken er naar uit om jullie weer te zien. Lieve groet van Opa en Oma.

fampie Bogaard

Meiden, wat fijn om zo iets te kunnen betekenen met middelen in zulke ernstige situaties. Bovenal mogen ook wij op afstand bidden om Zijn hulp, wijsheid en liefde die jullie mogen uitdelen en dat alles mag zijn tot Zijn eer.
Liefs van de Bogaardjes.
ps. Annelie een hele fijne dag morgen, want dan word je 20 jaar GEFELICITEERD !! Laat je verwennen met alle cultuur gewoontes die bij een Tanzaniaanse verjaardag horen ;-)

Familie de Wit

Lieve meiden. Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben! En wat leerzaam allemaal. Fijn dat jullie de mensen daar ook kunnen helpen met de spullen. En wat een mooie foto's zeg. En idd de slangen die jullie vasthouden 😟