tengerumetanli.reismee.nl

We zijn weer in NL...

Ja, ja wij zijn weer in Nederland en wat is het koud hier… Maar eerst nog over onze laatste dagen in Tanzania. Maandag zijn we naar het schooltje geweest om afscheid te nemen. We kregen ook een Maasia kleed die we om ons heen konden doen, dus nu zijn we nog meer in geburgerd?. Dinsdag zijn we nog een keer naar de stad geweest om de laatste dingen te kopen en begonnen met onze koffer in te pakken op een gegeven moment waren we er klaar mee, dus zijn we naar de dansles gegaan (of we echt gedanst hebben vraag ik me af…). Woensdag zijn we eerst een COVID-19 test gaan halen voor de terugreis en daar hebben we onze haren laten in vlechten wat 7 uur duurde! In de avond zijn we met alle mensen uit onze hostel uiteten geweest, want het was onze laatste avond. Donderdagochtend hebben we van iedereen afscheid genomen. In de middag vlogen we terug naar NL we hadden eerst nog een overstap in Nairobi, dus dat wel even lekker om tot rust te komen. Onze terugreis is voorspoedig verlopen en op Schiphol. stonden onze families ons op te wachten, die waren vroeg op gestaan want we waren om 7.30 geland!

Het aparte was dat het net leek of we nooit weg waren geweest, want het regende toen we weggingen en toen we terugkwamen… Nu zijn een weekje in NL en al meer gewend aan het weer.

Wij kijken terug op een GEWELDIGE reis waar we veel dingen hebben geleerd, nieuwe mensen hebben leren kennen en een Afrikaans thuis erbij hebben gekregen met familie en vrienden erbij!

Voor nu was dit de laatste blog, maar…